Burn to the Brim

6.10.09


Djegur në buzë


BTTB Team

Burn Për buzë është një gjë e dobishme për grupim skedarët dhe dosjet së bashku në mënyrë më efikase për të mbushur deri një CD të tërë, DVD apo medium tjetër. Kjo mund të prodhimit të strukturës që rezulton në një skedar 9.660 ISO, gati për t'u djegur me CD-djegur më tools. Programi është e optimizuar për ecurinë e shpejtë dhe e konsideron mundësitë më premtuese të parë. Ai gjithashtu minimizon gjatësi kërko me zbulimin e shpejtë të përfundon vdekur. Programi i shkurtimeve qoshet kur është e mundur (pa humbur asgjë). Dosjet mund të ndahen deri në një nivel të caktuar për më shumë opsione ndarjes gjithanshëm. Prioriteti i parë i programit është për të mbushur mediat, si dhe të jetë e mundur, të dytë është për të minimizuar numrin e artikujve (në mënyrë më të madhe, më e vështirë që të përshtaten artikuj dhe sende të ketë përparësi më shumë për të zgjedhur nga janë lënë për tjetër djeg). Përdoruesit mund të define Formatet e tyre në disk doganore në mënyrë që ata mund të përdorë gjithashtu edhe programin për të mbushur media të tjera si disqe Zip dhe si.



Software Çmimi: Freeware

Software Version: 2.8.1

Software-Release Date: 7-7-03



Size: 1,26 MB

Platformë: Win95, Win98, WinME, WinNT 3.x, WinNT 4.x, WinXP, Windows2000



Download Page: Burn të Shkarko buzë

0 comments

Posto një koment

Mp3,Chat,Lajme,Shkarkime,Takime dhe informacione tjera ne Shqip.

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Djali dhe Mbreti (Filmi Animuar dhe Fetar,shume i Bukure per Femije)

KOSOVA SHQIPERIA 17-02-08